Tuesday, January 18, 2011

~ we belong together ~

(14-15 januari 2011)
we gathered after 3 years heheh
mode: hepy bagai nk gle hahah


ari jumaat p amik ecah n nida kt air-port..
mula2 ecah kate flight delay, aku pn relax2 jek.. skali flight x delay haha
cian ecah mnunggu... sowie ye cah heheh

lps amk ecah, trs p KBMALL...
kemain tgu pengantin mandi pnye la lame...
lps beberapa jam jd pngntin, diyana terus kuar ronggeng2 ngn kitorag kt KBMALL hahah
xpe ker? tp ngn laki die la MR HARRY =)
ade aku kesah?? hahah

kata nini, diyana nk beli #@%@#*&% hahahaah


hahahahaahahahhahahahhahahahahhahahahahhahahahahhahahahhahahahhahahhhahahahahhahahaha

-------------------------------------------------------------------------------------

blk kbmall sggh mkn sat dkt kedai ikn bakaq..
1 kejadian yg x pnh aku alami
~KETE TBE2 BERBUNYIK~ tteeeeeeett teeeeetttt tteeeeeeettt teeeetttt
haish mula2 aku nk wt cool jer, tp sume pndang aku hahha
kalut aku cr knci kete n trs bg knci kt nini
amik! padan muka nini hahah tbe2 aku xngaku kete aku hahah

pas2 aku asyik kena perli sbb kete bbunyik hahaha
haishhh malu jek... hahah
utk isi mase lapang, pas mkn kitorg p WAKAF CHEYEH =)


-------------------------------------------------------------------------------------

lps kndri diyana...
mane eh aku nk bwk ecah n nida p jln2?? hurmm
last2 kitorg p PASAR SITI KHADIJAH =)
berkotak2 nida borong kopok n berhelai2 ecah borong tudung heheh
jam br kul 5.30pm... smpt lg nih nk p PCB heheh




-------------------------------------------------------------------------------------
ape2 pn, aku sgt2 hepy dpt gather2 ngn ecah, nini & diyana
pecah perut kitorg gelak...
selok kera sume...
smpi kera pn letak jawatan dgr kitorg gelak hahahhahaha

~gonna mish u guys~

0 Comments:

Post a Comment